czwartek, 15 maja 2014

Podziękowania

Chciałam bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy oddali głos i docenili moją pracę w wyzwaniu zorganizowanym na blogu "moje cuda cudeńka". To było dla mnie naprawdę bardzo ważne i jestem Wam ogromnie wdzięczna za wszystkie pozytywne komentarze pod moją ramką
Serdecznie pozdrawiam Danusię, która wymyśliła i prowadzi te "siódemkowe wyzwania"
Gratuluję Ewie Jurkiewicz, Mariwon i Ilonce Szczęsnej za zdobycie miejsc na podium :). Zdecydowanie sobie zasłużyłyście bo Wasze ramki były śliczne :)



Majeczka wyróżniła mnie na swoim blogu "moje 5 minut". Dziękuję kochana, że o mnie pomyślałaś i z chęcią odpowiem na Twoje pytanka, jednak nie obraź się ale dalej zabawy wysyłać nie będę.

1. Twoje pierwsze ręko-dzieło?
Hmm, oj nie pamiętam co to było pierwsze bo od najmłodszych lat lubiłam wszelkie prace ręczne. 
2. Dokąd najchętniej udajesz się na odpoczynek?
Najchętniej odpoczywam w fotelu lub na łóżku, przy robótce lub dobrej książce. Jak mam wolniejszy dzień na działce to lubię odpoczywać właśnie tam.
3. Twoja ulubiona książka?
Nie mam jednej ulubionej książki, jest dużo tytułów i autorów, które lubię. Wszystko zależy od tego na co akurat mam chęć.
4. Ulubione kwiaty?
Paprocie, a z roślin kwitnących to goździki i bratki
5. Wolisz wcześnie wstać, czy późno iść spać?
Zdecydowanie wolę późno iść spać :)



Raz jeszcze dziękuję że tak mnie wspieracie w tym blogowym świecie bo bez Waszych odwiedzin i tak wspaniałych komentarzy prowadzenie bloga nie miałoby sensu

2 komentarze:

  1. Daguś zrobiłaś piękną ramkę.Wszystkie prace w tym wyzwaniu były kapitalne i strasznie trudno było mi wytypować te najlepsze.
    Dzięki ,że o nas wspomniałaś;)
    Tobie gratuluję wyróznienia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie mówiłam, że śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)