czwartek, 29 maja 2014

Króliczek z marchewką

Jakiś czas temu skończyłam tego oto słodkiego króliczka:





Tak mu się spodobała łączka w tle, ze postanowił wybrać się na wycieczkę w plener ;)



Króliś ma 8 cm wysokości, marchewka 3,5 cm. Wzór wymyślony przeze mnie w trakcie robienia.


Nominowała mnie Art Soul z bloga kolorowe kartki :) , dziękuję kochana, że o mnie pomyślałaś i z chęcią odpowiem na Twoje pytania ale dalej zabawy podawać nie będę.
1. Co jest dla Ciebie najważniejsze?
Najważniejsze są dla mnie osoby które kocham i moje zwierzaczki ;)
2. Jaka byłaś jako dziecko?
Jako dziecko byłam grzeczna, cicha i spokojna, lubiłam zarówno różne robótki ręczne jak i majsterkowanie; w sumie poza wzrostem i kilkoma centymetrami tu i tam niewiele się zmieniłam ;)
3. Jak spędzasz czas?
Najchętniej z moim Kochanym lub na robótkowaniu. uwielbiam też spędzać czas na czytaniu jakiejś ciekawej książki lub słuchaniu muzyki
4. Z jaką myślą kładziesz się spać?
Moje myśli przed snem zajmuje pewna osóbka... :)
5. Serce czy rozum? Co pomaga bardziej przy podejmowaniu decyzji?
Hmm, w sumie zależy od sytuacji ale ja staram się słuchać jednego i drugiego jednakowo


A na koniec przesyłam buziaki dla mojego Skarba, który dziś jest bardzo poharatany i poszkodowany ;-* ;-* ;-*, tylko nie strasz mnie już tak więcej...

14 komentarzy:

  1. śliczny króliś, tylko czy mu się ta marchewa zmieści w małym króliczym brzuszku? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny i przeuroczy słodziak. Z tą marcheweczką jest o wiele lepiej, dodaje mu wiele uroku. Dziś z wiadomych przyczyn cieżko mi pisać, ale czekam ąż moja artyska zaskoczy nas następnymi, zupełnie nowymi robótkami, a wiem że tak będzie :-) Wiem też że mam najukochańszą kobietę na świecie. Dziękuje za wszystko :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczek skradł moje serduszko - jest cudny ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny króliczek :-) Wspaniały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. On jest do zjedzenia normalnie;))Marchewka też oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonały królik :) Urocza sesja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kyyaaaaa! (@ v @) Kcem takiego! Toż to sama słodycz, i do tego ta marchewka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, słodki, superancki króliczek i marchewka, masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny jest i słodziutki, a jaki miał udany spacerek :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. oddawaj marchewę hihi królik cudowny, aż wierzyć się nie chce że można własnymi rękami takiego zrobić (na pewno nie ja) :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)