poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Fioletowy bieżnik

Idealnie się złożyło, że kwietniowym kolorkiem u Danutki jest fiolet bo akurat w dzień ogłoszenia kolorku znalazłam w zapasach prawie dwa motki fioletowego kordonka Cable i od razu wiedziałam, że choćby się waliło i paliło, coś na zabawę powstanie :)
W czeluściach internetu jakiś czas temu znalazłam schemat na przepiękny bieżnik, który wręcz urzekł mnie swoim wzorem. Tak więc niewiele myśląc chwyciłam za szydełko i tak oto powstało te oto cudo:

szydełkowy bieznik


Zdjęcia nie oddają jego uroku, ale na żywo całość robi wrażenie.

szydelkowy bieznik

Bieżnik jest dość długi, jego wymiar to 75 x 25 cm. 


Skończyłam go już kilka dni temu, nie miałam jednak kiedy zrobić zdjęć. Niestety mimo wielu starań nie udało mi się uchwycić prawdziwego koloru kordonka i na wszystkich zdjęciach wygląda albo na bardziej biały albo szary a fiolet jakoś ucieka. Aby nie było wątpliwości co do koloru oto zdjęcie kordonka z którego powstał bieżnik:

Dodaję także schemat dla wszystkich chętnych:


szydelkowy bieznik wzorszydelkowy bieznik wzor


















Zgodnie z zasadami dodaję kwietniowy banerek:


Lubię kolor fioletowy choć nie otaczam się nim. Mam może ze dwie bluzki w tym kolorze. Za to uwielbiam fiolet w ogrodzie, biało - fioletowe rabaty z dodatkiem różu prezentują się niezwykle romantycznie i urzekają wyglądem :)

Danusia zadała także pytanie jaki zwierzak zaprzyjaźniłby się ze Stefanem?
Od pierwszej sekundy miałam głowę pełną pomysłów, jednak po namyśle moją propozycją na przyjaciela dla Stefana jest kameleon, taki jak Pascal z bajki "Zaplątani".



Podejrzewam, że takiego pomocnika w robótkach chciałby każdy :) :


Krótki opis Pascala ;)


Uważam, że kameleon nadawałby się idealnie na przyjaciela dla Stefana, obaj mogliby pomagać w rękodziele, promować hobby i pasje. Mogliby wcinać wspólne posiłki ;) a w dodatku kameleon byłby idealnym partnerem w Danutkowej zabawie bo żaden nowy kolor mu nie straszny ;).

Przy okazji polecam obejrzenie "Zaplątanych" bo jest naprawdę świetna, zabawna i pouczająca w typowym stylu starszych bajek. Uwielbiam takie animacje i oglądam je z przyjemnością. Za to zgroza mnie ogarnia gdy widzę aktualne bajki dla dzieci w tv. Grafika jest po prostu straszna, pełno chamstwa i przemocy, aż dziw bierze, że pociechy oglądając te ohydne stwory nie mają koszmarów.
A co Wy myślicie na temat aktualnych bajek? Czy lubicie oglądać bajki a jeśli tak to jakie?

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie przemiłe komentarze :)

Pozdrawiam serdecznie
Dagus91

56 komentarzy:

  1. Ten wzór jest po prostu świetny. Mimo, że było z nim trochę "zabawy" to wyszedł wspaniale i masz rację, że zdjęcie tego nie oddaje. Na szczęście widziałem na żywo i wiem, że to jeszcze nie koniec fajnych wzorów :-) Gratuluję i powodzenia:-)
    PS: Ja dość szybko przełączam kanały bajkowe po to żeby tych koszmarów nie mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bieżnik i kolor taki delikatny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, delikatna równiutka. Taki bieżnik to bym chciała umieć zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracy i jeszcze raz pracy włożyłaś w to cudo :)) , a co do roszpunki ja jestem fanka wszystkich bajkowych koni :)))))) Maximus.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny oryginalny kształt....szkoda że ja już nie mam czasu na dzierganie, podkradłabym ten schemacik...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny bieżnik powstał!!! A kolor też niesamowity, taki lubię, szkoda tylko że na zdjęciach nie udało się go uzyskać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały bieżnik, chciałabym taki mieć na ławie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście bardzo ładny wzór, świetnie się prezentuje. A co do bajek, to czasami zastanawiam się, czy one na pewno są przeznaczone dla dzieci, bo niektóre są pełne dziwnych i dwuznacznych tekstów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny wzór! Bieżnik prezentuje się fantastycznie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo! Przepiękny bieżnik :-) Rewelacyjny kolor i doskonały wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny bieżnik, zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/04/kwietniowe-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny bieżnik!!!! piękny wzór!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No faktycznie na zdjęciu fioletów brak :-( Jest to jeden z najtrudniejszych kolorów do fotografowania . Sam bieżnik świetny , cudny wzorek , ale nie dla mnie , az tak zdolna w szydełku nie jestem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bieżnik wygląda przepięknie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny i chyba bardzo pracochłonny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten wzrów kwiatów wyrastających z kwiatów. Bajek nie oglądam, ale ksiażki dla dzieci czytam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny bieżnik, wzorek chętnie zapiszę, może kiedyś wykorzystam :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ,po prostu piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny bieżnik i cudny kolor. Kiedyś sobie taki wydziergam, ale na razie trenuję na drobiazgach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny bieżnik, ładnie komponuje się ze storczykiem i w rzeczywistości musi być jeszcze ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny :)
    Pozdrawiam,
    Nasz skrawek ziemi

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny bieżnik, jeśli można to też skorzystam z tego wzoru. Jest przy nim trochę pracy ale efekt końcowy jest super. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny bieżnik, pewnie jeszcze rok temu wzięłabym sie od razu za jego zrobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny bieżnik i wzór bardzo ciekawy .Dobrze,że pokazałaś ten kordonek bo dopiero na nim widać fioletowy kolorek ,choć i na bieżniku też się go dopatrzyłam .Każdy monitor inaczej pokazuje ,ale co chciałam zobaczyć zobaczyłam .
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Danutka

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy, nietypowy kształt i bardzo ładny wzór :) Bieżnik pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No trochę się napracowałaś przy tym bieżniku, fajny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny bieżnik, ale rzeczywiście roboty było przy nim od groma, a kolorek oczywiście wierzę na słowo, ciut blado wyszedł. Należy jednak docenić Twoje usilne starania by go jednak pokazać.)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny bieżnik ♥ pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, robi wrażenie, robi! :) Jest przepięknie wykonany, wygląda na bardzo pracochłonny i imponujący! Podziwiam wytrwałość i wykonanie! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny :) Bieżnik wymagał napewno mnóstwo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale piękny wzór! i wykonanie tez pierwszoklaśne! :-)

    a dzisiejszych bajek na szczęście juz oglądac nie muszę....
    bo i tak bym chyba nie zdzierżyła
    ani tej dawki przemocy, braku jakichkolwiek wartości wychowawczych czy najmniejszego chociażby morału
    a wszystkie kanały kreskówkowe zostały wykasowane z TV ;-D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrobiła na mnie duuuuże wrażenie śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bieżnik jest piekny - tak ładnie się rozkłada i przenika ten wzór wachlarzy (?). Dziękuję za schemat - podrzucę mamie, może się skusi.
    Z bajek moje potwory już prawie wyrosły, został jeszcze Fineasz i Ferb oraz Pingwiny.
    Wszyscy natomiast uwielbiamy rosyjską Maszę i niedźwiedzia. A odcinek o praniu - zawsze chętnie obejrzę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Po prostu cudeńko praca ... cóż mogę więcej napisać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny bieżnik nic tylko podziwiać pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bieżnik naprawdę robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczny! Robi kolosalne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny bieżnik. Naprawdę gratuluje talentu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wierz mi- robi wrażenie! PRZEPIĘKNY!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ misterna robota, bieżnik jest wprost zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bieżnik cudo , poza moimi umiejętnościami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Super bieżnik, wzór świetny, częstuję się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny bieżnik, jeszcze takiego nie widziałam. Bardzo mi się podoba ten wzór. Nawet nie będę próbować - jedyna serweta szydełkowa jaką kiedyś próbowałam robić do dziś leży nieskończona. I wcale dużo jej nie brakowało, ale mi brakło do niej cierpliwości. Tym bardziej podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny bieżnik, rewelacyjny wzór! Sama tak nie potrafię, więc szczerze podziwiam!! :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Fantastyczny bieżnik! Ma bardzo ciekawy wzór :)
    Bardzo rzadko oglądam pełnometrażowe bajki, a tych w telewizji, nie widziałam już od ponad 10 lat (wtedy zrezygnowałam z posiadania telewizora). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Daguś, Piękny ten bieznik:) Podziwiam cierpliwość:) Śliczny wzór:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bieżnik jest cudowny,chciałabym umieć takie szydełkować,może kiedyś..Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Rzeczywiście bieżnik zrobiłaś bardzo oryginalny ,ale to dzięki temu niepowtarzalnemu wzorowi taki ładny wyszedł ,może sama się pokuszę o taki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)