niedziela, 12 czerwca 2016

Kolczykowy zawrót głowy ;)

Hej :). Dziś przychodzę do Was z aż czterema nowymi parami kolczyków, z czego aż trzy są na 12 zadanie nauki makramy

Tak mi się spodobało robienie makramowych kolczyków, że na pewno zobaczycie jeszcze nie jeden nowy komplet ;). Ale póki co, przedstawiam trzy pary kolczyków z "owalami" ;)

kolczyki makrama

kolczyki makrama

kolczyki makrama

kolczyki makrama

kolczyki makrama

kolczyki makrama

kolczyki makrama

To teraz czas na baner z nauki makramy:



Jak wspominałam na początku, został jeszcze jeden komplet do pokazania: 

kolczyki makrama

kolczyki makrama


Wszystkie pary kolczyków powstały z kordonków, dlatego ich rozmiary są niewielkie, jednak wszystkie dzięki temu są leciutkie i urocze ;). Ponieważ ciężko na zdjęciach przedstawić rzeczywisty obraz, każdą parę sfotografowałam z grosikiem. Myślę, że dzięki temu lepiej można się zorientować o wielkości kolczyków, niż jakbym podawała same wymiary, jak to robiłam do tej pory. 


I jak Wam się podobają kolczyki? Która para najbardziej wpadła Wam w oko? Piszcie :)


Pozdrawiam serdecznie,
Dagmara

3 komentarze:

  1. Zachwycam się wszystkimi!!! Nie lubię dużych kolczyków, dlatego chyba w końcu wezmę kordonki w ruch:) Najbardziej spodobały mi się drugie!!! Możesz podpowiedzieć gdzie jest kursik na nie? Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mistrzyni !!!!! Z pozdrowieniami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafię wybrać, które mi się najbardziej podobają, bo wszystkie są piękne i perfekcyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)