wtorek, 14 października 2014

Szydełkowe pieski

Od razu zacznę od podziękowań za cudowne komentarze pod poprzednim postem :) oraz od przeprosin bo już od dłuższego czasu zaniedbuję bloga i Was nie odwiedzam. Ostatnio kompletnie nie mam głowy do tego. Co nie znaczy że się lenię ;). Na dowód tego przedstawiam dwa urocze pieski na kilku zdjęciach w towarzystwie psiaka z tego posta. W kolejce do pokazania już czeka duży kot jednak nie wiem kiedy pojawi się na blogu bo popsuł mi się telefon i bardzo trudno jest mi zrobić zdjęcia. 
A oto i wspomniane pieski:

szydełkowe pieski




Oba powstały z włóczki Kotek, szydełko 3mm, schematy zaczerpnięte z "Ami ami dogs 3" z odrobiną własnych modyfikacji.


szydełkowe pieski
szydełkowe pieski


Jeszcze raz dziękuję że mimo mojej nieobecności zaglądacie do mnie 
Pozdrawiam =]


20 komentarzy:

  1. Widziałem te słodziaki na żywo i nie mogłem się doczekać aż zobaczą "światło dzienne" kolejny raz dałaś radę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaki z nich, miniaturki prawdziwych, ale cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutne takie troszkę..., ale urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne! nauczysz mnie robić takie urocze maleństwa?
    pozdrawiam, Ela

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pieski, oba, ale ten jamnikowaty skradł mi serce. Piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne pieski :-) Śliczności!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, co napisać. Śliczne są ! I w stadku i pojedyńczo. Nie potrafiłabym wybrać najładniejszego...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodziaki! Cudne są te psiaczki :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutkie bardzo, śliczne i słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jest w szoku,zauroczona,zakochana w tych pieseczkach;)
    Są cudowne i perfekcyjnie wydziergane;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale urocze pieski! Rewelacyjnie je wydziergałaś! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. 36 years old Senior Developer Boigie Portch, hailing from Manitouwadge enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and Cooking. Took a trip to Kenya Lake System in the Great Rift Valley and drives a T100 Xtra. kotwica

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)