środa, 2 kwietnia 2014

Podziękowania :)

Dziś taki szybki post, postaram się długo nie marudzić ;). Chciałam bardzo serdecznie podziękować Ilonce za to, że zorganizowała konkurs na najlepszy nowy blog, w którym miałam okazję wziąć udział. Dziękuję także wszystkim, którzy dzięki temu zajrzeli do mnie, napisali coś od siebie i zostali na dłużej ;). Jestem Wam wszystkim ogromnie wdzięczna
Konkurs wygrała Aga z bloga "Aga moje ja", której serdecznie gratuluję. Jej bukiety kwiatów z krepy są po prostu niesamowite. Jeśli jeszcze ktoś u niej nie był to zapraszam do zajrzenia bo naprawdę warto :)


Na koniec zostawiłam najważniejsze podziękowanie, dla osoby bez której nie byłoby ani tego bloga ani robótek, ani nawet tak częstego uśmiechu na mojej twarzy bo są chwile kiedy tylko On potrafi go wywołać :). Dziękuję że mnie tak wspierasz, znosisz moje marudzenia ( a potrafię naprawdę straaasznie marudzić, wiem ;) ) i że jesteś przy mnie :-*




Jeszcze raz stokrotnie dziękuję ;)

3 komentarze:

  1. Jak to dobrze, że pojawił się nowy pościk. Już najwyższy czas na przeczytanie i skomentowanie czegoś nowego. Blog musi "żyć", szczególnie taki fajny i zróżnicowany artystycznie jak Twój. Gratuluje Adze, aczkolwiek dla mnie i tak jesteś najzdolniejsza:* Dziękuje za miłe słowa :-) Wspieram z różnych powodów, w różnych sprawach. Natomiast jeśli o bloga chodzi to doceniam talent artystki i jako największy fan nie mogę pozwolić aby przestała go rozwijać. Szczególnie, że wiem ile daje jej to radości i jak bardzo się w tym spełnia.
    Czekam z niecierpliwością i ciekawością na następne dzieła, zastanawiając się co autorka bloga zafunduje nam tym razem. Myślę, że nie tylko ja. . .
    PS: Marudzenie? nic mi o tym nie wiadomo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za tak miłe słowa:) cieszę się, że Cię poznałam, lubię twórcze młode osóbki a Ty do takich na pewno należysz:) i cieszę się bardzo że szydełkujesz....to świetny sposób na odreagowanie wszystkiego tego co nas otacza, pozdrawiam ciepło i czekam na kolejne posty - blog musi żyć:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daguś jesteś kochana;))
    Nie masz pojęcia jak mi miło,że o mnie wspomniałaś,a najpiękniejsze jest to,że wspomniałaś o Agnieszce.Cudny gest,cudny post i cudny komentarz pod postem;)
    Kochana trzymaj tak dalej,twórz swoje szydełkowe dzieła i chwal się nimi;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)