wtorek, 17 grudnia 2013

Różowa

Niedawno udało mi się skończyć kolejną serwetkę, tym razem jest to wzór filetowy. Za każdym razem gdy kończę taką serwetkę zarzekam się, że nigdy więcej, ale te wzory z różami mają w sobie coś i nie umiem długo im się oprzeć ;)

Niestety mój aparat całkiem strzela fochy i tym sposobem mam dwa zdjęcia - to na ciemniejszym tle ładnie pokazuje wzór serwetki, natomiast zdjęcie z białym tłem faktyczny kolor serwetki.







Kordonek Garden ok 70g, szydełko 1,5mm. Wymiary 57x47 cm
Dla wszystkich chętnych korzystałam z tego wzoru

Dziękuję wszystkim odwiedzającym i zapraszam do komentowania :)

6 komentarzy:

  1. Oj cudo i kolorek mój ulubiony, hihi ;-) Dobrze ze jestem pierwszy wiec jako największy fan duszą i pewnie też ciałem hehehe, gratuluję wytrwałości bo wiem ile to kosztowało autorkę czasu i skupienia. Ale wyszło Ci tak jak zawsze, czyli przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe siema Blysku. Oooo jaka ladna serwetka i to wyszla tak slicznie mimo ze przeszkadzalem w jej powstawaniu hehe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne!!! Wspaniale się prezentują!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne Ci te serwetki wychodzą :)
    jeżeli połknęłaś bakcyla, to żadna nie będzie ostatnia :)
    Wesołych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj, naj w Nowym Roku życzę :) Roku pełnego pomysłów, inspiracji i kolejnych niesamowitych dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wzór z różami - śliczna serwetka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)