poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Moje dotychczasowe dzierganie

Dzierganiem serwetek zajęłam się pod koniec 2011r. Na początku z dość sporymi przerwami. Jednak po pewnym czasie tak mnie to wciągnęło, że nie wyobrażam sobie już oglądania filmów, seriali czy zwykłego odpoczynku w domu bez robótki i szydełka w rękach ;).
Oto zdjęcia moich szydełkowych serwetek. Oczywiście nie są to wszystkie serwetki jakie zrobiłam do tej pory, wiele z nich podarowałam znajomym, duuuuużą ilość po prostu sprułam bo "coś tam" mi w nich nie odpowiadało (czasem tak mam, wystarczy chwila i potrafię spruć i zacząć od nowa całą serwetkę bo np gdzieś się pomyliłam :P ). Tak więc oto kilka serwetek, które się uchowały i były na tyle pod ręką bym mogła na szybko zrobić im zdjęcia






Przepraszam za kiepską jakość zdjęć ale ostatnio mój aparat nie chce ze mną współpracować

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)